چطور با کوین ترودو آشنا شدم؟

دوشنبه 9 فروردين 1400
22:56
حسین نیکزاد

۵ مفهوم پایه ای از نظر کوین ترودو از نظر کوین این ۵ مفهوم پایه ای هستند و به شدت باید به آنها توجه کنید، در همین ۴ فصل رایگان ابتدایی که برای شما قرار دادیم درباره هر مفهوم به صورت مفصل صحبت می شود پس در این مطلب ما فقط خلاصه ای از آنها ارائه می دهیم.

اولین مفهوم این است که به چه کسی گوش می دهید دومین مفهوم، ظرفیت یادگیری بود. سومین مفهوم، ترازوی آموزش و پیشرفت بود. چهارمین مفهوم، چهار فرایند ذهنی بود. پنجمین مفهوم، در چهار فرایند بالا استاد شوید. درواقع این ۵ مفهوم موضوعات مقدماتی کتاب هستند که خیلی هم اهمیت ویژه ای دارند اما بعد از ذکر این ۵ مفهوم، کتاب راز های بزرگی را در رابطه با قانون جذب در میان می گذارد طوری که هیچ سوال بی پاسخی در ذهنتان بی جواب نمی ماند.

کوین حتی توضیح داده چرا خیلی ها با فیلم راز موفق نشدند، چرا خیلی ها با اینکه مثبت اندیش هستند اتفاق های بدی برای آنها می افتد و چرا اتفاقا بعضی ها که منفی هستند اتفاق های خوبی برایشان رقم می خورد و … . جواب تمامی سوال ها آنقدر منطقی هستند که شما به راحتی همه آن ها را قبول می کنید، زیرا وقتی بحث هم منطقی باشد و هم علمی و هم روانشناسی، دیگر دلیلی برای مخالفت باقی نمی ماند مگر اینکه تمام هدفتان این باشد کوین ترودو را نقد و رد کنید که در این صورت بخاطر تعصب فکری هیچ حرفی را قبول نمی کنید.

این به شدت مهم است که دارید به چه کسی گوش می دهید، آیا برای ثروتمند شدن به کسی گوش می دهید که خودش ثروتمند نیست؟! آیا به کسی گوش می دهید که خودش ثروتش را از فروش دوره های آموزش ثروت به دست آورده؟ (مانند آنتونی رابینز و صد ها نمونه معروف دیگر که حتی نمونه های ایرانی آن را هم داریم) یا آیا به کسی گوش می دهید که بدون مشاوره دادن و فروش کتاب، خودش میلیاردر شده و گردش های میلیاردی را تجربه کرده؟!

حتی کوین ترودو با اینکه خودش یک میلیاردر خودساخته بوده اما می گوید من اینجا پیامرسان هستم! پیامرسان گروه هایی که سالانه بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار گردش مالی دارند! کسانی که کل نفت جهان، کل رسانه های جهان را در دست دارند! بله دوستان عزیز شما باید به راز های مهم این افراد گوش دهید زیرا اینها پولدار های واقعی هستند نه کسانی که با فروش دوره یا کار های ساده توانسته اند میلیون دلار در سال به دست آورند.

کوین ترودو دوره حضوری آرزوی تو دستور توست را فقط یک بار به‌صورت مخفیانه در هتلی بسیار مجلل در جایی از اروپا برگزار کرد و به سبب حساسیت هویت شرکت‌کنندگان، فیلم‌برداری نشد و فقط فایل صوتی آن عرضه شد. شهریه شرکت در سمینار کوین ترودو ۱۰،۰۰۰ دلار بود و با وجود تعداد کم شرکت‌کنندگان در سمینار، آوازه محبوبیت بی‌سابقه دوره کوین ترودو آن‌چنان در دنیا پیچید که توجه همگان را به خودش جلب کرد.


کوین ترودو، ثروتمندترین فرد آموزش‌دیده در گروه‌های مخفی از جمله برادرهود و اسکالن بونز بود که برخلاف قوانین، اسرار این گروه‌ها را برای عموم مردم فاش کرد که پیش‌ از این فقط در دسترس طبقه ممتاز جامعه و ثروتمندان آمریکا بوده است. مطالب ارائه شده در سمینار آرزوی تو دستور توست اولین مرحله از تصمیم او بود که با این کار خود دشمنی مخالفین بسیاری را به جان خرید.


کوین ترودو می گوید: در طول تاریخ سطوح بالای جامعه باید مطمئن می‌شدند که ارتعاشات فکری گروه‌های کارگری، در پایین‌ترین سطح قرار داشته باشد. مثلاً امپراتوری چین قدیم می‌بایست کنترل می‌کرد که بیشتر مردم چین به صوت روزانه از تریاک استفاده ‌کنند. چرا که این ماده مخدر، ارتعاشات افراد را در پایین‌ترین سطح ممکن نگه می‌دارد و هیچ‌وقت سطح تقاضای فرد بالا نمی‌رود و همیشه آرام و سربه راه و کارگر باقی خواهد ماند. همچنین سردمداران جهان، این حقیقت را که ذهن فرستنده و گیرنده امواج است و قابل‌اندازه‌گیری و اثبات علمی نیز است به‌عنوان یک راز باقی گذاشته و منتشر نکرده‌اند.


کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست آموزش می دهد که چطور باید ذهن خود را به یک آهنربای جذب موفقیت بدل کنید.

کوین ترودو کیست؟ چگونه عضو گروه های مخفی شد شبکه ...

کوین ترودو توضیح میدهد که: با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد ...

سمینار چگونه قبل از ۱۸ سالگی میلیونر شدم؟ | کوین ترودو ...

بعیده که کسی در زمینه‌ی علوم موفقیت از جمله کسب ثروت یا قانون جذب مطالعه و تحقیق داشته باشه اما با اسم کوین ترودو آشنا نباشه. بسیاری از قوانین بنیادی قانون ...

مصاحبه با کوین ترودو – بنیاد موفقیت دکتر محمدزاده مصاحبه ...

مصاحبه کوین ترودو میلیاردر خودساخته در سال ۱۹۹۳ وارد نتورکینگ شدم و با استفاده از ... کوین ترودو فعالیت خودتان را چطور آغاز کردید؟ ... با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که او متوجه اشتیاق زیاد من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد.

کوین ترودو کیست؟ 【100% کامل❤️】+ 7 راز ناگفته | کوین یار

وقتی که با کوین ترودو آشنا شدم و سمینار آن را گوش دادم، به جرعت می توانم ... سوال می شود که چطور آنقدر خوب پیشرفت کردید و از همین عبارت ژن برتر استفاده می کند.

کوین ترودو کیست؟ راز انجمن های مخفی | سایت رسمی محمد ...

کوین ترودو توضیح میدهد که: با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد ...


[ بازدید : 295 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جدیدترین پست ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]