ربات اینستاگرام سایت RobotPack.ir (ربات پک)

يکشنبه 13 تير 1400
13:15
حسین نیکزاد

آیا می دانستید 82 درصد کسبوکار های آمریکا در اینستاگرام فعالیت می کنند؟ امروزه کشور های توسعه یافته اهمیت بسیار ویژه ای به شبکه های اجتماعی خود می دهند و به طور حرفه ای در این شبکه ها فعالیت می کنند که اینستاگرام یکی از آن شبکه هاست، رقابت در شبکه های اجتماعی در کشور های توسعه یافته بسیار سخت از کشور های درحال توسعه مانند ایران است، این یعنی بهترین فرصت برای اینکه همین الان شروع کنید.

تضمین کیفیت ربات اینستاگرام

100% تضمینی، در صورتی که بعد از خرید این پکیج از خدمات ربات اینستاگرام ربات پک ناراضی بودید یا با آن نتوانستید شاهد افزایش فالوور و لایک هدفمند پیج خود باشید یا هر دلیل دیگری، می توانید با پشتیبان سایت تماس بگیرید تا تمام مبلغ را عودت دهیم، این تضمین نشان دهنده اطمینان ما از خدماتی است که داریم ارائه می دهیم پس با خیال راحت خرید کنید.

ربات اینستاگرام کامپیوتر (PC) ویندوز

اگر فقط به دنبال ربات اینستاگرام ویندوز برای لپ تاپ یا کامپیوتر هستید، باز هم می توانید از پکیج ربات پک استفاده کنید زیرا مهم ترین تمرکز این پکیج بر روی همین قسمت است، به راحتی با ربات نینجاگرام کرک شده ای که قرار داده ایم و آموزش های ویدیویی اختصاصی ربات اینستاگرامی که گذاشته ایم می توانید اقدام به راه اندازی ربات های اینستاگرام بر روی یک PC برای چند ها اکانت کنید. بعد از خرید پکیج ویدیو هایی درون آن وجود دارد که به صورت کاملا اختصاصی توضیح داده ایم چگونه ربات را تنظیم کنید تا بلاک نشوید یا احتمال بلاک شدن پیج شما زیر 3 درصد شود و چگونه ربات را تنظیم کنید تا بیشترین بازدهی را برای پیج اینستاگرام خود داشته باشید. توجه داشته باشید که این بخش از پکیج را فقط می توانید بر روی ویندوز اجرا کنید و اگر از سرویس مک هستید نمی توانید این بخش را اجرا کنید مگر اینکه از ربات اینستاگرام سیستم عامل مک (اپل) استفاده کنید که سعی داریم در آپدیت بعدی به این مورد هم رسیدگی کنیم تا کاربران اپل هم بتوانند به راحتی از ربات اینستاگرام بهرمند شوند البته این به این معنا نیست که اگر ویندوز ندارید دیگر نمی توانید از ربات اینستاگرام سایت ربات پک استفاده کنید زیرا ما اموزش ساخت ربات اینستاگرام اختصاصی را هم در این مجموعه قرار داده ایم و به راحتی می توانید ربات اینستاگرام اختصاصی خود را با آن بسازید.

منبع: https://robotpack.ir/


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جدیدترین پست ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]