ترک خودارضایی یک بار برای همیشه

دوشنبه 20 بهمن 1399
15:40
حسین نیکزاد

در این قسمت توضیح می دهیم که چگونه خودارضایی را ترک کنیم؟ چه راه هایی برای ترک خودارضایی وجود دارد؟ به نظر من مهم ترین کار این است که شما در رابطه با این موضوع کاملا آگاه شوید، یعنی ابتدا آگاه شوید که علت های خودارضایی چیست و چه ضرر هایی دارد، اینکار باعث می شود منطقی تر فکر کنید و کمتر به سمت آن بروید، برای همین است که در این مقاله در رابطه با خیلی موارد صحبت کرده ایم و فقط راه های ترک خودارضایی را بیان نکرده ایم. اما در این بخش که هر هفته آپدیت می شود، یک راه به شما معرفی می کنیم.

تفکر اشتباه در رابطه با ترک خودارضایی نداشته باشید!

متاسفانه بدترین تفکری که در این رابطه وجود دارد این است که فکر می کنید چنین چیزی ممکن نیست زیرا بعضی از دوستانتان با توجه به تجربیات شخصی خودشان گفته اند که برای مثال حتی یک سال هم ترک کرده اند اما دوباره به این سمت بازگشتند، این اصلا دلیل منطقی برای این مورد نیست که فکر کنید ترک آن غیر ممکن است. ده ها هزار موارد وجود دارد که در بدترین نوع اعتیاد جنسی بوده اند اما به راحتی توانستند خودارضایی را ترک کنند، پس این فکر مسموم را از ذهن خود بیرون بیاندازید زیرا این مورد علمی و روانشناسی اثبات شده که شما می توانید به راحتی آن را ترک کنید.


[ بازدید : 381 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جدیدترین پست ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]