هک تلگرام و اینستاگرام را نمیشود پنهان کرد

پنجشنبه 1 اسفند 1398
23:32
حسین نیکزاد

همان طور که می دانید، پیام رسان روسیه ای تلگرام یکی از مطرح ترین و قدرتمندترین برنامه های پیام رسان در سرتاسر دنیا می باشد که مهم ترین و جذاب ترین ویژگی آن، امنیت بالای آن است. در کنار تلگرام ده ها پیام رسان خارجی دیگر مشغول به فعالیت هستند اما امنیت تلگرام و ضوابط این شبکه اجتماعی در نگهداری از اطلاعات کاربران باعث شده طیف گسترده ای از افراد از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده نمایند. طراحان و برنامه نویسان این اپلیکیشن پیام رسان، چنان نسبت به امنیت برنامه خود مطمئن هستند که جوایز چند میلیون دلاری برای افرادی تعیین کرده اند که بتوانند به سرورهای تلگرام نفوذ کرده و به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کند.

هک تلگرام امکان پذیر است؟

این موضوع نشان از امنیت مثال زدنی تلگرام دارد اما با این حال همیشه از گوشه و کنار پیام ها و تبلیغات هایی مبنی بر هک تضمینی تلگرام، هک تلگرام صددرصد واقعی، هک تلگرام با شماره و ... می بینیم که همه آن ها در جلب مشتریان داشته و نه قصد دارند با استفاده از این عناوین فروش محصول خود را بیشتر کنند. از این گذشته، می دانیم که هیچ غیرممکنی در دنیا وجود ندارد و این سوال هم برای بسیاری از کاربران پیش می آید که هک تلگرام امکان پذیر است؟ اگر بگوییم خیر تحت هیچ شرایطی و به هیچ شکلی امکان پذیر نیست کمی اغراق کرده ایم و اگر بگوییم بله امکان پذیر است، نه تنها امنیت و اعتبار این برنامه را زیر سوال بردیم بلکه قضیه جایزه های چندمیلیون دلاری را هم زیر سوال خواهیم برد.

هک اینستاگرام از طریق سرورهای آن، تقریبا امری غیرممکن است. همان طور که در مقالات قبلی گفتیم، شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و فیسبوک دارای چندین لایه امنیتی بسیار پیچیده و کدگذاری شده هستند که باعث می شود هیچ فردی بدون داشتن دسترسی قانونی از طرف مدیران این شبکه های اجتماعی، نتواند به سرورهای آن ها وارد شود. در سرتاسر دنیا میلیون ها هکر وجود دارند که از سطح توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند اما تا به حال گزارش رسمی از نفوذ این هکرها به سرورهای اینستاگرام منتشر نشده است و تمام حساب های کاربری که به آن ها نفوذ شده به دلیل سهل انگاری کاربران و سواستفاده هکرها از بی اطلاعی اهداف شان هک شده اند.

به همین دلیل می توان با اطمینان گفت خیال تان از این بابت که شخصی با استفاده از سرورهای اینستاگرام و دیتابیس این شبکه اجتماعی به اطلاعات حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد راحت بوده و سعی کنید با افزایش آگاهی تان در زمینه شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای مجازی، افراد سواستفاده گر و هکرها را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام بگذارید. در ادامه ابعاد جامع تری از هک اینستاگرام و روش های جلوگیری از آن را توضیح داده ایم.


برچسب ها: هک ,
[ بازدید : 498 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جدیدترین پست ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]