ربات اینستاگرام یعنی چه؟

شنبه 15 شهريور 1399
21:30
حسین نیکزاد
ربات اینستاگرام یعنی چه؟

کسب‌وکارها برای معرفی خدمات یا محصولات خود از انواع روش‌های تبلیغاتی از جمله تبلیغات در اینستاگرام استفاده می‌کنند. آنها در اینستاگرام پیجی را برای خود را ایجاد کرده و تبلیغات محصولات یا خدمات خود را در آن قرار می دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سوشال، آنها تلاش می‌کنند تا علاقه‌مندان به موضوع فعالیت خود را جذب پیج کنند تا با مشاهده تبلیغات آنها ترغیب به خرید شوند. اما جذب علاقمندان به پیج کار ساده‌ای نیست و افزایش فالوور اینستاگرام نیازمند تبلیغاتی خاصی است که در این متن به آنها می‌پردازیم.

https://bit.ly/3302kO1

خیلی ساده و کوتاه بخواهم بگویم، ربات اینستا درواقع همانند کارمندی است که به آن دستور میدهید پیجتان را مدیریت کند، با این تفاوت که این کارمند می تواند حتی 24 ساعته آنلاین باشد و مبلغ بسیار ناچیزی از شما دریافت کند.


با افزایش روز به روز کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام داشتن یک صفحه کاربری (پیج) که بتواند نظر اسپانسر و یا تبلیغ کننده را به خود جلب کند کار سخت و دشواری می‌باشد. اگر مانند قبل شبکه اجتماعی اینستاگرام از کاربران ایرانی پر نشده بود ترفند های بسیار جالبی برای پیدا کردن دنبال کننده و گرفتن لایک و کامنت فراوان بود. ولی در حال حاضر این ترفند ها فقط بخشی از کار را پوشش می‌دهند و یکی از اصولی ترین روش های مدیریت صفحات کاربری ایجاد ارتباط میان مدیر صفحه کاربری (پیج) و دنبال کننده و صفحات کاربری مرتبط می‌باشد.

به طور معمول مدیران صفحات کاربری ایی که قصدشان کسب درآمد می‌باشد باید وقت زیادی را صرف کنند تا بتوانند با دنبال کننده های خود ارتباط برقرار کنند و ذهنشان همیشه درگیر خواهد بود و برای گسترش صفحه کاربری خود (پیج) مجبور تا همیشه فعالیت های صفحات کاربری مشابه خود را دنبال کنند.

ادامه مطلب


[ بازدید : 353 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جدیدترین پست ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]