ربات اینستاگرام یعنی چه؟
کسبوکارها برای معرفی خدمات یا محصولات خود از انواع روشهای تبلیغاتی از جمله تبلیغات در اینستاگرام استفاده میکنند. آنها در اینستاگرام پیجی را برای خود را ایجاد کرده و تبلیغات محصولات یا خدمات خود را در آن قرار می دهند.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سوشال، آنها تلاش میکنند تا علاقهمندان به موضوع فعالیت خود را جذب پیج کنند تا با مشاهده تبلیغات آنها ترغیب به خرید شوند. اما جذب علاقمندان به پیج کار سادهای نیست و افزایش فالوور اینستاگرام نیازمند تبلیغاتی خاصی است که در این متن به آنها میپردازیم.
خیلی ساده و کوتاه بخواهم بگویم، ربات اینستا درواقع همانند کارمندی است که به آن دستور میدهید پیجتان را مدیریت کند، با این تفاوت که این کارمند می تواند حتی 24 ساعته آنلاین باشد و مبلغ بسیار ناچیزی از شما دریافت کند.
با افزایش روز به روز کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام داشتن یک صفحه کاربری (پیج) که بتواند نظر اسپانسر و یا تبلیغ کننده را به خود جلب کند کار سخت و دشواری میباشد. اگر مانند قبل شبکه اجتماعی اینستاگرام از کاربران ایرانی پر نشده بود ترفند های بسیار جالبی برای پیدا کردن دنبال کننده و گرفتن لایک و کامنت فراوان بود. ولی در حال حاضر این ترفند ها فقط بخشی از کار را پوشش میدهند و یکی از اصولی ترین روش های مدیریت صفحات کاربری ایجاد ارتباط میان مدیر صفحه کاربری (پیج) و دنبال کننده و صفحات کاربری مرتبط میباشد.
به طور معمول مدیران صفحات کاربری ایی که قصدشان کسب درآمد میباشد باید وقت زیادی را صرف کنند تا بتوانند با دنبال کننده های خود ارتباط برقرار کنند و ذهنشان همیشه درگیر خواهد بود و برای گسترش صفحه کاربری خود (پیج) مجبور تا همیشه فعالیت های صفحات کاربری مشابه خود را دنبال کنند.
[ بازدید : 353 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]