الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

پنجشنبه 21 مرداد 1400
12:00
حسین نیکزاد
الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟
اگر یک بازاریاب اینترنتی ، تأثیرگذار یا هر نوع کارآفرین دیجیتالی دیگری هستید که برای فروش ، ترافیک یا فقط در معرض نمایش عمومیت به اینستاگرام متکی است ، مطمئناً از الگوریتم جدید اینستاگرام مطلع هستید.
یکی از بزرگترین کارهایی که می توانید برای اطمینان از موفقیت خود در حین استفاده از اینستاگرام انجام دهید ، تبلیغ وب سایت ، محصولات ، خدمات یا هر چیزی است که ممکن است به دنبال کنندگان خود ارائه دهید ، درک الگوریتم آنها است. مطالعه و آگاهی از نحوه عملکرد این الگوریتم یکی از راه هایی است که باعث می شود اینستاگرام به جای شما مخالف شما باشد. ما همچنین راهنمای تجزیه و تحلیل Instagram را منتشر کردیم (اینجا را کلیک کنید) .

ممکن است فکر کنید که موفقیت در اینستاگرام یک امر تصادفی است ، شاید کسی از بین میلیون ها نفری که روزانه از این شبکه اجتماعی دیدن می کنند ، پست های شما را ببیند. با این حال ، واقعیت این است که شما باید در یادگیری نحوه عملکرد این پلت فرم فعال باشید ، بنابراین می توانید آن را به نفع خود کار کنید.

سس فوق راز اینستاگرام: الگوریتم همه جا حاضر
شما همیشه می شنوید که مردم در مورد الگوریتم ها صحبت می کنند. خواه به اینستاگرام ، گوگل ، فیس بوک یا حتی توییتر اشاره می کنند. همه این سیستم عامل ها روش های خاصی برای عملکرد دارند و الگوریتم ها فقط بخش اصلی نحوه عملکرد این سیستم ها هستند.

الگوریتم خود اینستاگرام سال گذشته اجرا شد ، که چندان تعجب آور نیست ، زیرا شرکت مادر غول به اشتراک گذاری عکس هیچکس غیر از فیس بوک نیست ، دیگر بزرگترین پلتفرم رسانه های اجتماعی روی کره زمین.

اینستاگرام گفته است که الگوریتم جدید آن برای اولویت بندی نوع محتوایی است که هر کاربر به احتمال زیاد از آن لذت می برد. این بدان معناست که همه چیزهایی که در فید اینستاگرام شما وجود دارد متناسب با سلیقه شما است ، و همین امر در مورد همکاران اینستاگرامی شما نیز صدق می کند. اینستاگرام و الگوریتم آن نحوه استفاده از پلت فرم را یاد می گیرند و بر این اساس تجربه اینستاگرام خود را سفارشی می کنند.

این بدان معناست که هیچ دو کاربر اینستاگرام فیدهای کاربران یکسانی ندارند. هیچ دو نفر قرار نیست افراد دقیقاً مشابهی را دنبال کنند و علایق یکسانی داشته باشند. به همین دلیل ، هیچ دو نفر خوراک دقیقاً مشابهی در اینستاگرام ندارند. واقعا به همین اسونیه.

این یک جهش بزرگ از سیستم قدیمی اینستاگرام است که تقریباً تصاویری بود که توسط افرادی که به ترتیب زمانی دنبال می کنید ارسال شده است. به نظر می رسد بسیار شبیه به راه اندازی قدیمی فیس بوک است ، اینطور نیست؟




در حال حاضر ، این دو با هم خوشبختانه متفاوت هستند ، اما کمی کمی. در حالی که اخبار فیس بوک اخیراً تغییر چندانی نکرده است ، اینستاگرام نحوه عملکرد سیستم را به طور اساسی مورد بازنگری قرار داده است ، حتی تا آنجا که در چند ماه گذشته تا حد زیادی لایک های عمومی را حذف کرده است. این امر برای اطمینان از این است که پست ها به دلیل محتوای آنها مورد قضاوت قرار می گیرند و نه تعداد تعامل آنها.

این چیزی است که در واقع توسط سازندگان محتواهای کمتر شناخته شده بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، زیرا این افراد به دلیل عدم نمایش آنها در فید Discover اینستاگرام ، از مطالبی که ارسال می کنند لایک یا دنبال نمی کنند.

فید Discover بخش عظیمی دیگر از الگوریتم اینستاگرام است. بسته به سلیقه شما و نوع مطالبی که اینستاگرام تصور می کند از دیدن یا تماشای آنها لذت خواهید برد ، محتوای شما در برگه Discover متفاوت خواهد بود. این جایی است که می توانید افرادی را پیدا کنید که از آنها لذت می برید اما در حال حاضر آنها را دنبال نمی کنید ، و این جایی است که همه افرادی که می خواهند در اینستاگرام بزرگ شوند ، اگر واقعاً می خواهند در شبکه اجتماعی منفجر شوند ، باید به آنجا برسند.



این چگونه برای مشاغل آنلاین و کارآفرینان کار می کند؟
اگر یک کسب و کار آنلاین را برای فروش برخی از محصولات خود اداره می کنید ، یا اگر یک وب مستر هستید که به دنبال افزایش بازدیدکنندگان در وب سایت خود یا موارد دیگر هستید ، اینستاگرام می تواند مکانی عالی برای شروع شما باشد.

با استفاده از اینستاگرام ، اساساً می توانید از این واقعیت استفاده کنید که میلیون ها نفر هر روز به دنبال محتوا هستند. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر منحصر به فرد و میلیون ها کاربر دارد که روزانه به سایت یا برنامه مراجعه می کنند. این به شما میلیون ها مشتری بالقوه را می دهد تا برای آنها بازاریابی کنید.

شاید بپرسید که چگونه الگوریتم اینستاگرام در اینجا به کار می آید؟ خوب ، این نسبتاً ساده است.

شما می بینید که به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، کارآفرین ، صاحب سایت یا ایجاد کننده محتوا ، در حال حاضر کلید موفقیت در اینستاگرام یا هر پلتفرم رسانه های اجتماعی دیگر را در دست دارید. شما به عنوان فردی که باید محتوا ایجاد کند ، باید مخاطبان ایده آل خود را بشناسید.

اگر مخاطب ایده آل خود را نمی شناسید ، فقط یک ثانیه به آن فکر کنید.


مشتری ایده آل شما چگونه است؟
مشتری ایده آل خود را در ذهن خود تجسم کنید. آنها چه شکلی می توانند باشند؟ در چشم ذهن خود چه می بینید؟


مشتری ایده آل شما ممکن است به چه چیزی علاقه داشته باشد؟
این یکی از بزرگترین سوالاتی است که می توانید در مورد فکر کردن در مورد مشتری ایده آل خود از خود بپرسید. ورود به ذهن مشتریان این است که چگونه می توانید به طور م toثر برای آنها بازاریابی کنید.

آیا آنها بازی های ویدئویی را دوست دارند؟ انواع خاصی از فیلم یا ورزش؟

این داده ها می توانند معادن طلا را در رابطه با بازاریابی و تبلیغات برای مشتریان احتمالی به شما نشان دهند.

چرا این موارد مهم هستند؟ مطمئناً تعجب می کنید که همه اینها چه ربطی به هر چیزی دارد. خوب ، پاسخ کوتاه این است که این موارد به همه چیز ربط دارد!

فقط راجع بهش فکر کن. اگر واقعاً به جای مشتری ایده آل خود قدم گذاشته اید و برای درک طرز فکر بالقوه آنها وقت گذاشته اید ، خیلی سریع متوجه خواهید شد که چرا ورود به ذهن مشتریان احتمالی شما بسیار مهم است.

بسیار آشکار می شود ، اینطور نیست؟

برای اینکه سود خود را به حداکثر برسانید و بیشترین درآمد را از طریق اینترنت به دست آورید ، باید به افرادی که در حال حاضر به دنبال چیزی هستند که می فروشید ، بازاریابی کنید. این خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد ، اینطور نیست؟




خوب ، واقعاً نه. می بینید ، وقتی واقعاً درباره آن فکر کنید ، خواهید دید که علم پشت آن چقدر واضح است. میلیون ها نفر به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می آیند تا از خود لذت ببرند و با خالقان محتوا که با آنها ارتباط دارند ارتباط برقرار کنند. بسیاری از افراد آنلاین همچنین با مارک های مورد علاقه خود ، موسیقیدانان ، بازیگران ، مخترعین و افراد دیگر همکاری می کنند.

بنابراین ، اگر همه این مشتریان بالقوه را در حال حاضر در این پلت فرم دارید ، استفاده از آن و رفتن به جایی که مشتریان هستند منطقی ترین حالت را خواهد داشت ، درست است؟ به همین دلیل بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی اینستاگرام به ویژه بسیار موثر است. به این دلیل است که همه این مشتریان بالقوه در حال حاضر در پلت فرم به دنبال چیزی هستند که شما باید بفروشید!

س nextال بعدی شما ممکن است چیزی در این زمینه باشد: خوب ، چگونه می توانم از این الگوریتم استفاده کنم و مستقیماً برای این مشتریان بالقوه در اینستاگرام تبلیغ کنم؟

این س goodال خوبی است ، و ما پاسخ ها را فقط برای شما دریافت کرده ایم!

هک الگوریتم: یافتن قبیله خود
به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ، در استراتژی بازاریابی خود ، ممکن است انواع مختلفی را امتحان کنید تا محصولات خود را در معرض دید مردم قرار دهید ، فقط به این امید که کسی فروش داشته باشد. در حالی که گاهی اوقات این می تواند کار کند ، اما یک روش پیشگیرانه نیست.

اینستاگرام در حال حاضر مجموعه ای از ابزارها را دارد که برای بازاریابان اینترنتی و کارآفرینان در نظر گرفته شده است. به آن بخش تبلیغات اینستاگرام گفته می شود و ابزارهای زیادی برای کمک به شما در ارائه محتوا در مقابل افرادی که بیشترین علاقه را به دیدن آن دارند ، دارد.

این تبلیغات پولی هستند و ممکن است راهی آسان برای زمانی باشد که افراد را مجبور به بررسی صفحه شما ، بازدید از وب سایت شما یا فروش محصول خود می کند.

شما باید قبیله خود را پیدا کنید ، گروهی از افراد خود را که به احتمال زیاد در کارهایی که سعی می کنید انجام دهند ، پیدا کنید. قبیله شما مخاطبان ایده آل شما هستند ، مشتریان ایده آل شما ، افرادی که به احتمال زیاد کیف پول خود را بیرون می آورند وقتی چیز جدیدی از شما می بینند. اگر بتوانید با قبیله خود ارتباط برقرار کنید ، به یکی از بزرگترین گام ها برای تحکیم ردپای آنلاین برای کسب و کار خود دست پیدا خواهید کرد.

یافتن قبیله خود و تبدیل آنها به فالوور در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها است تا مطمئن شوید که آنها هنگام ارسال مطالب جدید می توانند ببینند شما در چه کاری هستید و با شما در ارتباط هستند. اگر به دنبال فالوورهای جدید هستید که عجله دارند تا صفحه شما قانونی تر به نظر برسد ، می توانید آنها را به روش های مختلف شبکه بندی کنید. می توانید از تبلیغات پولی استفاده کنید ، می توانید روش های ارگانیک را امتحان کنید یا حتی می توانید فالوور اینستاگرام خریداری کنیدبه اگر این راهی است که شما انتخاب کرده اید ، بسیاری از شرکت ها مانند Buzzoid خدمات دنبال کننده اینستاگرام را ارائه می دهند.

مساله اصلی خرید پیروان در این شرایط این است که این دنبال کنندگان فقط ظاهری داشته و هیچ گونه مشارکت واقعی را که قصد دارید به دست آورید نشان نمی دهد. اینجاست که برخی از روش های آزمایش شده و واقعی به وجود می آیند.

اگر به دنبال این هستید که به سرعت نتایج قابل قبولی کسب کنید ، بهترین گزینه این است که از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. به این ترتیب ، می توانید مخاطبان ایده آل خود را مشخص کنید ، یک پست را تقویت کنید یا یک پست جدید ایجاد کنید که می خواهید به تبلیغ تبدیل شود و مدت زمانی را که می خواهید تبلیغ خود را اجرا کنید را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید بودجه و موارد دیگر را در اینجا تنظیم کنید.

درواقع سایت هایی مانند oread و hyperfollow و buzzoid و mrinsta قطعا بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام می باشد که می توانید به آنها اطمینان کنید و حتی از ربات اینستاگرام افزایش فالوور این سایت ها استفاده کنید.

تبلیغات پولی در واقع هک الگوریتم ها محسوب نمی شوند ، اما به عنوان راهی عالی برای جلب توجه افراد به سرعت مطالب شما محسوب می شود ، بنابراین مهم است ، درست است؟ هر چیزی که به شما کمک می کند تعداد بیشتری دنبال کننده داشته باشید و مارک خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید!

نکته مهم در مورد تبلیغات پولی این است که هزینه دارند. اگر پول زیادی برای تبلیغات ندارید ، باید کمی خلاقیت ایجاد کنید تا مطمئن شوید مطالب شما توسط افرادی که نیاز به دیدن آن دارند دیده می شود.

در اینجاست که همه این هک کردن الگوریتم ها مطرح می شود و نگران نباشید ... اگر نمی توانید تبلیغات پولی انجام دهید ، راههای ساده و رایگان برای پیدا کردن قبیله خود وجود دارد. وقتی این کار را به این شکل انجام می دهید ، از ابتدا چیزی را می سازید و فعال هستید. با بازی الگوریتم اینستاگرام به نفع خود ، همه نکات و نکات زیرین را برای ایجاد قبیله خود از هیچ خواهید دید.

کسب رتبه برتر در اینستاگرام
یکی از بزرگترین اهداف شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی یا کارآفرین دیجیتالی باید این باشد که مطالب خود را در برابر بیشترین تعداد جفت کره چشم قرار دهید. این کار می تواند بسیار دلهره آور به نظر برسد ، و ممکن است با حسادت به برگه Discover یا کاوش صفحه اینستاگرام نگاه کنید و از خود بپرسید که چگونه همه این افراد دیگر با سهولت نسبی موفق به انجام آن شده اند.

هر چند همیشه آسان نیست. انواع روش هایی وجود دارد که می توانید با این مشکل روبرو شوید ، و تعداد راه هایی که می توان به آن نزدیک شد ، چیزی است که آن را کمی دشوارتر می کند. برای ایجاد سر و صدا در اینستاگرام هیچ روشی برای همه وجود ندارد. یکی از بزرگترین کارهایی که می توانید در اینجا برای خود انجام دهید (علاوه بر مرحله "محتوای عالی داشته باشید") این است که هر چیزی را که می توانید امتحان کنید و ببینید چه چیزی می چسبد.

در اینجا برخی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا بتوانید خود را در رتبه برتر اینستاگرام قرار دهید ، آمده است:


محتوای برتر را برای طاقچه خود پیدا کنید
یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که محتوای با کارایی بالا را برای طاقچه خود پیدا کنید. آیا شما صاحب نانوایی هستید؟ شما باید به دنبال این باشید که ببینید سایر دارندگان نانوایی چه کاری انجام می دهند تا بتوانند در سکوی خود مشارکت داشته باشند. آیا آنها محتوای ویدئویی ارسال می کنند؟ محتوای ایجاد شده توسط کاربر؟ پست های اینستاگرامی آنها چگونه است؟

رقابت را بیابید ، بزرگترین و محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام را برای طاقچه خود مشخص کنید و به دنبال گرایش ها (مواردی مانند پست های آموزشی ، پست های محتوا و غیره) باشید. می توانید این کارها را به صورت دستی انجام دهید یا می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث برای گزارش اینستاگرام استفاده کنید.


زمانهای اوج را برای نامزدی پیدا کنید
شما می خواهید زمانی را که طرفداران طاقچه شما بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارد ، مشخص کنید. بررسی کنید چه زمانی بیشترین پست را ارسال می کنند ، چه زمانی هشتگ هایی که شناسایی کرده اید استفاده می شود و موارد دیگر. همچنین می توانید از ابزارهای گزارش دهی تجزیه و تحلیل شخص ثالث برای یافتن فعال ترین زمان های اوج برای طاقچه خود استفاده کنید.

وقتی زمان های روز یا هفته را که مشتریان بالقوه شما بیشترین فعالیت را دارند مشخص کردید ، پست ها را برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند تا مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرید و پست های مکرر در زمان های اوج ممکن است به افزایش تعامل در صفحه شما کمک کند.





پست های هیجان انگیزی ایجاد کنید که باعث ایجاد تعامل شود
در پایان روز ، مهم نیست که چقدر ردیابی و تجزیه و تحلیل انجام می دهید ، مهم نیست که چند نمودار و ابزار گزارش دهی دارید ، اگر صفحه شما محتوای خوب و اصلی ارائه ندهد ، هیچ کس آن را دوست نخواهد داشت.

اینستاگرام پلتفرمی است که توسط عکس ها و محتواهایی که چشم ها را به خود جذب می کند هدایت می شود. شما نمی خواهید مطالب شما چیزی باشد که مردم فقط آن را جلوه دهند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما چیزی است که چشم ها را به خود جلب می کند تا مردم نام برند شما را به خاطر بسپارند ، پست های شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند ، فالوور شوند و امیدوارم بعداً به خط مشتری تبدیل شوند.

هیچ احساسی بهتر از دیدن مشتری شدن یک پیرو نیست.

اینها تنها تعدادی از روش هایی است که می توانید با الگوریتم اینستاگرام بازی کنید تا مطمئن شوید مردم پست های شما را مشاهده می کنند (و امیدوارم با آنها تعامل داشته باشند). اگر می توانید طاقچه و بازار خود را بفهمید ، محبوب ترین هشتگ ها و رویدادهای پرطرفدار را شناسایی کنید و سپس محتوای به یاد ماندنی ایجاد کنید ، نباید مدت زیادی طول بکشد تا نتایج را در اینستاگرام مشاهده کنید.

اهمیت تعامل در اینستاگرام
بیایید با خود روبرو شویم ، وقتی می بینیم که هزاران ، اگر نه میلیون ها نفر دیگر از مردم نیز به آن اعتماد دارند ، ما کمی بیشتر به چیزی اعتماد داریم ، درست است؟

تعامل در تمام رسانه های اجتماعی ، نه فقط در اینستاگرام ، روشی بزرگ برای قضاوت افراد در مورد پست ها ، صفحات یا محصولات تبلیغ شده است. اگر کسی در حال حاضر سعی می کند محصول جدیدی را به شما بفروشد ، آیا قبلاً هیچ کس روی کره زمین هزینه آن را پرداخت نکرده بودید به آن علاقه مند می شدید؟ اگر چیزی بود که میلیون ها نفر در سرتاسر کره زمین مشتاق آن بودند و آن را خریداری می کردند؟ آیا آن زمان تمایل بیشتری به اعتماد به آن دارید؟

این نحوه کار با رسانه های اجتماعی ، به ویژه در اینستاگرام است. اگر شما یک صفحه کاملاً جدید هستید که تقریباً هیچ پست و فالوئری ندارید ، پس مردم به صفحه شما کمی کمتر از آنچه که شما هزاران (یا میلیون ها) لایک و دنبال کننده داشتید اعتماد خواهند کرد. همان مفهوم است. ما به آنچه دیگران به آن اعتماد دارند اعتماد می کنیم. این فقط طبیعت انسان است.

آیا تصاویری از محصول جدید خود ارسال می کنید و هیچگونه مشارکت در پست های خود ندارید؟ خوب ، شما می توانید تبلیغات پولی را برای حل این مشکل امتحان کنید ، اما این مشکل را برای هر پستی که سعی می کنید ایجاد کنید حل نمی کند.

ترفند این که هر پستی را که در سراسر جهان مشاهده می کنید در طاقچه شما مشاهده شود این است که مطمئن شوید آنچه ارسال می کنید چیزی منحصر به فرد است. اگر شما در حال راه اندازی صفحه اینستاگرام خود (چه تجاری و چه شخصی) هستید ، سعی نکنید چیزی را بلافاصله بفروشید. به جای اینکه با افرادی که محصولات خود را در دست دارند به عنوان نمایه جدید اینستاگرام تماس بگیرید ، فقط شروع به ارسال مطالب منحصر به فرد کنید!

اگر محتوای بی نظیر زیادی با هشتگ مناسب ارسال کنید ، مردم شروع به نشستن و توجه می کنند. زودتر شروع کنید ، چیزهایی را بنویسید که مردم از آن لذت خواهند برد (الگوهای رفتاری برای طاقچه شما پیدا کنید ، همه دوست دارند که الگوهای رفتاری را دوست داشته باشند!) ، و در نهایت ، شما به طور ارگانیک لیست دنبال کنندگان خود را افزایش می دهید. وقتی تعداد زیادی فالوور دارید که به طور طبیعی آنها را پیدا کرده اید ، وقتی چیزی جدید ارسال می کنید هیجان زده می شوند ، این افرادی هستند که به احتمال زیاد چیزی را خریداری می کنند که تبلیغ می کنید.

اگر مردم به صفحه شما اعتماد کنند ، ممکن است به محصولاتی که شما به آنها اعتقاد دارید اعتماد کنند. این افرادی که اکنون شما را دنبال می کنند و وقتی می بینند که تبلیغ می کنید چیزی را که دوست دارید ، کیف خود را در می آورند ، این افراد قبیله شما هستند!

برای ایجاد و رشد قبیله خود ، باید با آنها تعامل داشته باشید. هرگز مهم نخواهد بود که در چه شبکه اجتماعی بازاریابی می کنید. خواه در اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب یا هر یک از دیگر شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید ، اگر با پیروان خود درگیر نشوید ، در نهایت هدایت کشتی در حال غرق شدن هستید.

[ بازدید : 433 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جدیدترین پست ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]